Retargeting

Co je retargeting

Retargeting je digitální marketingová technika, která umožňuje cíleně zobrazovat reklamy lidem, kteří už navštívili web, ale neprovedli požadovanou akci (např. nákup). Slouží k připomenutí značky a motivaci k návratu.

Jak funguje

Na web se vloží sledovací pixel, který při návštěvě uloží cookie do prohlížeče uživatele. Podle uloženého chování (např. prohlížení konkrétního produktu nebo přidání do košíku) se spustí reklama na dalších webech nebo v reklamních sítích. Dynamický retargeting dokáže zobrazit konkrétní produkt, který si uživatel dříve prohlédl.

Retargeting oslovuje uživatele, kteří již projevili zájem o produkty. Jelikož o značce už vědí, mají vyšší pravděpodobnost konverze než zcela noví návštěvníci. Stylová prezentace produktů dynamickou formou efektivně navyšuje ROI.

Typy retargetingu

  • Statický retargeting: zobrazování obecných reklam návštěvníkům bez personalizovaného obsahu
  • Dynamický retargeting: reklamy obsahují přesně produkty, které uživatel viděl nebo vložil do košíku
  • Video retargeting: zobrazení videí uživatelům, kteří již navštívili stránky

Hlavní přínosy

Zvyšuje pravděpodobnost dokončení nákupu uživateli, kteří už o značce vědí. Připomíná produkty v místech, kde uživatel tráví čas – například na sociálních sítích nebo partnerských webech. Působí jako vysoce relevantní a efektivní marketingový nástroj.

Na co si dát pozor

Retargeting vyžaduje souhlas uživatele se sledováním cookies. Příliš časté nebo jednostranné zobrazování reklam může uživatele obtěžovat. Je důležité dobře segmentovat publikum a nastavit frekvenci reklam.


Retargeting je silný nástroj digitální reklamy, který efektivně oslovuje dříve zainteresované návštěvníky a motivuje je k návratu. Ideální pro podporu prodeje a zvýšení účinnosti kampaní v e‑commerce.

Zadejte své údaje, my se vám ozveme a rádi s vámi probereme vaše potřeby a otázky.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s přijímáním propagačních e-mailů od společnosti Digital Wizards Group s.r.o. týkajících se jejích produktů a služeb. Můžete se kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz v dolní části našich e-mailů.