Imprese

Co je Imprese

Imprese znamená zobrazení reklamy. Každé načtení reklamního prvku – ať už banneru, textu nebo jiného formátu – v prohlížeči uživatele se počítá jako jedna imprese, bez ohledu na to, zda s reklamou interagoval.

Jak imprese fungují

Systém reklamy započítá impresi pokaždé, když se reklama technicky načte. I pokud si ji uživatel nevšimne (např. neodsrolluje k ní), imprese se započítá. Jeden uživatel tak může vidět jednu reklamu vícekrát – každé zobrazení se počítá zvlášť.

Imprese měří dosah kampaně – ukazuje, kolikrát se reklama dostala před oči (nebo alespoň na obrazovku). Pomáhá vyhodnotit viditelnost značky, kampaně a efektivitu nákupu reklamního prostoru.

Rozdíl oproti kliknutí a konverzi

Na rozdíl od kliknutí (CTR) nebo konverze imprese neříká nic o tom, jestli reklama zaujala. Pouze zaznamenává její přítomnost. Je tedy vhodné sledovat imprese společně s dalšími metrikami, které měří skutečný výkon.

Na co si dát pozor

Vysoký počet impresí bez odpovídajících kliknutí nebo nákupů může znamenat špatné cílení nebo nezajímavý obsah. Při analýze výkonu je důležité vnímat imprese jako začátek funnelu – a ne jako cíl.

Zadejte své údaje, my se vám ozveme a rádi s vámi probereme vaše potřeby a otázky.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s přijímáním propagačních e-mailů od společnosti Digital Wizards Group s.r.o. týkajících se jejích produktů a služeb. Můžete se kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz v dolní části našich e-mailů.