Jedna aplikace pro veškerou komunikaci se zákazníky.
Nejlepší cloudový software pro kontaktní centra, který vám pomůže poskytovat špičkovou péči o zákazníky. Zpracovávejte hlasové služby, e-maily, webový chat, SMS a veškerou komunikaci na sociálních sítích v jednom řešení s rozšířenými funkcemi, jako je CRM, realtime panel a mnoho dalšího.
Vše, co potřebujete, abyste zaujali a nadchli zákazníky.
Směrujte interakce pomocí jednoduchých nebo pokročilých pravidel a pracovních postupů, které můžete definovat a měnit podle potřeby.
Na rozdíl od mnoha jiných řešení je funkce ticketingu přímo integrována do produktu jako bezplatná funkce.
Sledujte své hovory v reálném čase nebo po ukončení hovoru. Nahrávání hovorů je základní součástí platformy, bez nutnosti instalovat cokoli dalšího.
Sdílejte své znalosti mezi pracovníky péče o zákazníky pomocí vestavěné znalostní databáze, která je nedílnou součástí platformy.
Využijte výhod jednoduchého integrovaného modulu CRM, který umožňuje vašim operátorům zobrazit všechny zákazníky a jejich interakce, otevřené případy a mnoho dalších informací.
Volejte svým zákazníkům nebo jiným kontaktům pomocí integrovaného modulu kampaní včetně všech typů volání - náhledových, progresivních, výkonných a prediktivních.
Podívejte se na komplexní statistiky péče o zákazníky, vytvořte si vlastní pomocí pokročilé analýzy a nakonec vše sestavte do připraveného reportu, který bude k dispozici všem vašim manažerům a vedoucím týmů.
Rozšíření umožňuje do e-shopu vložit webchat. Vzhled webového chatu upravovat dle libosti. Nabízíme úpravu všech textů, barev a k dispozici je i celá řada předpřipravených stylů. A pokud by vám to nestačilo, lze si i vyrobit vlastni vzhled.