Prodejní argumenty – USP

V tvrdé konkurenci online podnikání je důležité návštěvníkům vašeho e-shopu nabídnout vhodné argumenty, které je spolu s kvalitní nabídkou produktů přesvědčí, aby nakoupili právě u vás. V marketingové terminologii se tyto argumenty nazývají USP (Unique Selling Proposition) a jsou klíčové pro diferenciaci a přilákání zákazníků.

Více o rozšíření


Kde všude se na vašem e-shopu dají nastavit vaše prodejní argumenty?

  1. Na uvodní straně e-shopu – v nastavení šablony na záložce Hlavní strana přidáte novou sekci Prodejní argumenty.
  2. V kategoriích produktů – v nastavení kategorie na záložce Nastavení v části Vzhled kategorie přidáte novou sekci Prodejní argumenty.
  3. V detailu produktů – v nastavení modulu Prodejní argumenty zapnete zobrazování v detailu produktu.
Prodejní argumenty – USP

Marketing, Obsah

Cena zdarma

Zadejte své údaje, my se vám ozveme a rádi s vámi probereme vaše potřeby a otázky.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s přijímáním propagačních e-mailů od společnosti Digital Wizards Group s.r.o. týkajících se jejích produktů a služeb. Můžete se kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz v dolní části našich e-mailů.