BaseLinker

  • S pomocí jednoho doplňku se propojíte se všemi online tržišti, cenovými srovnávači, kurýry, fullfilmenty, fakturačními a komunikačními systémy.
  • Synchronizace vašeho skladu s různými prodejními kanály.
  • Odesílání objednávek přepravcům a tisk štítků.
  • Všechny služby za jednotnou cenu.

Více o službě

Integrace, oblíbené marketplacy a e-commerce služby na jednom místě! Jednoduše propojte libovolné kanály dle Vašich požadavků.

Díky propojením BaseLinkeru s vaším e-shopem můžete:

  • Napojit se na 75+ marketplaces, 15+ cenových srovnávačů.
  • Mít všechny objednávky centralizované na jednom místě.
  • Synchronizovat online všechny sklady a stavy zboží.
  • Řešit z jednoho místa všechny objednávky, včetně fakturace, zaúčtování a komunikaci se zákazníky.
  • Centrálně řídit celý proces dopravy z jednoho místa a tisknout etikety.
  • Přizpůsobit a automatizovat celý objednávkový proces podle vlastních potřeb.

Integrace, které potřebujete

Vyberte si z bohaté nabídky integrací a použijte ty, které vyhovují vašemu podnikání. Jeden systém a jedno předplatné vám umožní přístup k všem oblíbeným marketplacům (např. Allegro, Alza, Amazon, Kaufland), obchodům, dopravcům a účetním systémům.

Správa objednávek z jednoho místa

Zapomeňte na samostatné přihlašování na různé platformy! Order Manager vám umožňuje spravovat vaše vícekanálové prodeje na jednom místě. Přijímá objednávky z různých online obchodů a tržišť, jako je Amazon, eBay a Etsy.

Plná synchronizace skladů a cen

Synchronizace Vašich skladových zásob s všemi prodejními kanály zabrání přeprodejům a synchronizace cen a repricing zajistí maximalizaci Vašeho zisku.

Plná synchronizace skladů a cen

Synchronizace Vašich skladových zásob s všemi prodejními kanály zabrání přeprodejům a synchronizace cen a repricing zajistí maximalizaci Vašeho zisku.

Úspora času

Synchronizujte svoje data real-time! Listujte a upravujte své nabídky hromadně na různých prodejních marketplacech – můžete vytvořit tisíce nabídek během několika minut! Modul Pick&Pack Assistant vám pak pomůže rychleji vyřídit vaše objednávky a upozorní vás na chyby při balení zásilek.

Automatizace procesů

Automatické akce například umožňují automatizovat odesílání e-mailů zákazníkům, vytváření zásilek, tisk štítků nebo ve vystavování faktur či vratkové procesy. Můžete tak plně automatizovat celý svůj objednávkový proces.

Zadejte své údaje, my se vám ozveme a rádi s vámi probereme vaše potřeby a otázky.

Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s přijímáním propagačních e-mailů od společnosti Digital Wizards Group s.r.o. týkajících se jejích produktů a služeb. Můžete se kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz v dolní části našich e-mailů.