Technická podpora
Přehled balíčků technické podpory
Technická podpora pomáhá řešit běžné problémy s obsluhou e-shopu Rocketoo.
Basic
ZDARMA
- Běžné problémy přes e-mail
- Kritické problémy přes telefon
- Rozsah přibližné do 1 hod / měsíc
Standard
490Kč/ měsíc
- Běžné problémy přes e-mail / chat
- Kritické problémy přes telefon
- Rozsah přibližné do 2 hod / měsíc
Profi
890Kč/ měsíc
- Běžné problémy přes e-mail / chat
- Běžné problémy přes telefon
- Kritické problémy přes telefon
- Rozsah přibližné do 4 hod / měsíc
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%.
Technickou podporou se rozumí zajištění technické a uživatelské podpory v souvislosti s používáním a obsluhou e-shopu Rocketoo, zajištění poradenství ohledně práce se systémem a řešení problémů.
Definice závad
-
Kritické závady: Kritické závady jsou závady takového charakteru, které jsou zásadní překážkou v běhu e-shopu a znemožňují zásadním způsobem jeho využití pro provozování internetového obchodu.
Konkrétně se jedná o tyto závady: chyba odeslání objednávky, chybné údaje v objednávce po odeslání, nefunkční vkládání do košíku, chyba zpracování objednávky v administraci, internetový obchod se nenačítá na jeho internetové adrese. - Ostatní závady: Za ostatní závady jsou považovány všechny závady, které nejsou výslovně uvedeny výše, jako kritické závady.
Reakční doby pro zaslání odpovědi na nahlášenou závadu
- Kritické závady: Technická podpora je poskytována v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin primárně na emailu: podpora@rocketoo.cz. Garantovaná reakční doba je 1 pracovní den (časová jednotka v délce 8 hodin v rámci pracovní doby mezi 8:00 až 16:00) od doručení emailu s popisem závady na výše uvedenou emailovou adresu.
- Ostatní závady: Technická podpora je poskytována v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin na emailu: podpora@rocketoo.cz. Garantovaná reakční doba je 5 pracovních dnů od doručení emailu s popisem závady na výše uvedenou emailovou adresu.
Odstartujte vaše prodeje!
S e-shopem Rocketoo prodáváte své produkty jednoduše kdekoliv.