Otázky a odpovědi
Založení e-shopu
Chci přejít od jiného e-shopového řešení, pomůžete mi?
Ano. Kontaktujte nás na podpora@rocketoo.cz a my s vámi probereme možnosti importu vašeho starého e-shopu k nám tak, aby e-shop nepřišel o doposud vybudované pozice ve vyhledávačích.
Může obchod běžet na mé vlastní doméně?
Ano, e-shop může běžet na libovolné adrese, např. www.vasedomena.cz. Doména může mít jakoukoli koncovku. Nebo můžete propojit e-shop s již existujícím webem pomocí domény 3. řádu (např. na adrese obchod.vasedomena.cz).
Jak si mám objednat obchod?
Nejdříve si na stránce Vyzkoušet založte testovací verzi obchodu. Během 30 dnů si můžete v klidu vyzkoušet všechny funkce a zároveň do obchodu můžete začít vkládat zboží, které chcete prodávat. Všechna data a nastavení vložená do testovací verze se vám přenesou do ostré verze obchodu.
Jak se přihlásím do administrace?
Do administrace vašeho e-shopu se přihlašujete přes adresu xxxxx.myrocketoo.com/backend, nebo přes www.vasedomena.cz/backend.
Ceny a tarify
Budu platit za zprovoznění obchodu?
Ne. Platíte jen měsíční poplatek za pronájem e-shopu. Nemáme žádné aktivační poplatky.
Platí se hned od začátku?
Ano. Váš obchod založíme až po uhrazení objednávky. K vaši objednávce ale přidáme 30 dnů zdarma na naplnění obchodu a přípravu na spuštění.
Získám slevu na provoz obchodu?
Ano. Pokud objednáte e-shop na rok dopředu, tak získáte 10% slevu.
Budu platit provizi z obratu obchodu?
Ne. Platí se jen za pronájem e-shopu, neplatíte žádnou provizi z obratu vašeho obchodu.
Potřebuji svůj vlastní webhosting?
Ne. Cena za pronájem e-shopu je včetně webhostingu, který zajišťujeme my na našich serverech. Nemusíte se tedy vůbec o nic starat.
Je v ceně i registrační poplatek za doménu?
Poplatky za vaši vlastní doménu v ceně zahrnuté nejsou. Doménu ani nemáme ve své správě, na náš server ukazují jen DNS záznamy a doména zůstává u vašeho původního registrátora.
Který tarif je pro mě nejvhodnější?
Všechny naše tarifu obsahují věškere funkce, a základní rozdíl je v maximálním počtu zboží, které lze do obchodu vložit. Pokud si ale nejste jisti, který tarif je pro vás ten správný, kontaktujte nás a my vám pomůžeme s výběrem vhodného tarifu.
Můžu tarif kdykoliv měnit?
Ano. Tarif si můžete v průběhu provozu e-shopu zvyšovat i snižovat.
Provoz
Započítávají se do maximálního počtu produktů i jeho varianty?
Ne. Limit se vztahuje jen na počet hlavních produktů, ne jeho variant.
Pokud chci více než 50 000 produktů, co mám udělat?
Kontaktujte nás. Domluvíme se s vámi na individuálním plánu.
Sepisuje se smlouva?
Ne. Smlouva se uzavírá elektronicky tím, že potvrdíte Všeobecné obchodní podmínky.
Na jak dlouho se uzavírá smluvní vztah?
Smluvní vztah se uzavíra na neomezenou dobu. Pokud se rozhodnete pronájem obchodu zrušit, stačí vypovědět provoz a obchod se po měsíční výpovědní lhůtě ukončí.
Může do administrace přistupovat více uživatelů?
Ano. Počet možných uživatelů je však omezen zvoleným tarifem. Nové uživatele si můžete přidávat v administraci a můžete jim nastavovat různá práva. Můžou mít například přístup jen ke zboží, ale nemohou vidět do objednávek.
Jak mohu platit za vaše služby?
Platba probíhá na základě vystavené faktury, kterou lze zaplatit pomocí převodu na účet.
Jak dostanu fakturu?
Faktury zasíláme elektronicky ve formátu PDF. Zároveň je můžete stáhnout po přihlášení administrace - v sekci „Tarif, platba a faktury / Faktury“.
Odstartujte vaše prodeje!
S e-shopem Rocketoo prodáváte své produkty jednoduše kdekoliv.